Säljes

måndag 5 april 2010

Ny månads tävling

                             
 hos Min lilla bod. Där jag försöker inspirera.
Titta in på hennes sida får ni se.
                                                  
 Här är mitt bidrag med lite detalj bilder.


Ramen har jag klippt och skurit ur från ett Prima papper och limmat på ett vanligt vitt, som jag först distressade med stormy sky sen på med crackle paint clear. Men det syns inte på fotot : (
Fotot har jag sandpapprat lite och sen satt det på wellpapp som jag målat med vit crackle paint och distressat med lite blått och grönt.
Hittade en fin dikt på nätet och skrev ut. Också distressad men stormy sky. Fiiiiiiin färg!
En ranka med min älskade tenn tråd måste ju också vara med.

4 kommentarer:

  1. Lo en din er bare utrolig fin, så flink du er :)

    klem fra Gunn-Eirill

    SvaraRadera
  2. Superfin LO. Gillar hur arbetad den är och tenntråden var en kul touch.
    kram

    SvaraRadera
  3. Så himla fint. Jag gillar din romantiska stil jättemycket.

    SvaraRadera
  4. med en så söt modell kan det bara bli såååååå braaaaa.

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!