Säljes

onsdag 7 april 2010

Förvarings tips!

                                            
Jag var i väg på det stora blå/gula varuhuset i dag!
Hittade detta badrums skåps hylls grejset. 59spänn! Perfekt att ha minimisters, lim, tejp, pennor och allt möjligt kraffs i : ) Det är två såna plattor med hål i som jag har ställt pennor och det i, men jag satt i hop dom på varandra. Jätte bra för saker som man använder hela tiden, tycker jag.
Ja ja : ) Det var två 2 lådor till med och såna skenor så man kan säkert sätta upp dom på nått vis, utan skåp menar jag.Tycker att det var ett bra pris till enkel förvaring. Nu ska jag försöka styra upp i mitt kaos här IGEN och få lite bättre ordning. Jag har ju ett helt rum att fixa till och ha massa grejor i, men en liten yta att sitta vid. Kanske blir en bild på allt sen när/om det blir klart någon gång!!! : )))
På återseende........

3 kommentarer:

  1. Ååååh, en sån där måste jag skaffa mig!!! Vad heter den? Förvaringen alltså... Blir nog ett besök till det varuhuset snart, det där såg riktigt bra ut!!

    SvaraRadera
  2. Smart,

    Tittade runt lite i bloggen, vad mycket fint du gjort. Blev riktigt inspirerad så nu längtar jag bara hem....
    /Jenny

    SvaraRadera
  3. den va inte dum! tack för tipset!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!