Säljes

onsdag 21 april 2010

Kort till en tävling...

......hos scrap lyckan. Man fick bara använda svart vitt och en färg till. Jag valde grönt. Iden till motivet har jag liftat, snott från Majamelon : ) Fast jag gjorde tvärt om : ) ...

Cirklarna ligger det glossy accent på!

Har kommit på (för mig) en ny ide om hur man kan använda distress färgerna när man stämplar, ska testas fler gånger...

Lite blommor som jag lagt picet fence glitter på, men det syns ju inte : (


Åså HADDENÄRAN embossat i grönt.
Det var allt för denna gång. Nu ska jag sätta i gång att göra ett kort till en nyfödd liten kicka!
På återseende.......

6 kommentarer:

  1. Hei
    kjempe fint kort :-))
    Linken til utfordringssiden funker ikke....
    Ha en fortsatt fin kveld

    Gunn-Eirill

    SvaraRadera
  2. Det är ingen länk heller.
    Men vill du ha så här är den
    http://scraplyckan.blogspot.com/2010/04/ny-tavling-for-april-fargutmaning.html
    du får klippa å klistra : ))

    SvaraRadera
  3. hejsan vännen fint kort det där...
    du e för duktig!! Ha en bra dag kram din vän Tina
    :0)

    SvaraRadera
  4. Åh va fint kort du har gjort :) MS stansen är ju så gudomlig :)

    SvaraRadera
  5. Vilket himla häftigt sätt att spotlighta på!
    Kortet i sig är också jättefint :-)
    Tack för att du länkade hit på ScrappaLoss!

    /Nina DT- ScrappaLoss

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!