Säljes

söndag 21 mars 2010

Två nya LO:s

Den här har mamma gjort, på mormor och morfar. Likadant foto som jag har scrappat fast större och i hennes stil så klart. Visst blev den fin!!!
Alster nr två har jag gjort. Den är på syster dotter nr två. Lisa, hon gillar grönt precis som jag, därför blev det en grön en...

Den här LO:n har jag använt alla tekniker jag kan på tror jag!
Jag har maskat, mistat, distressat, embossat, använt stickles, crackle paint, cracle accent. Ja ja kommer väl inte på allt. Men mycket är det. Den var super kul att göra!
En sista helhets bild, tror den blev bättre än den första. Det är ju så svåtr med ljuset nu.
På återseende...

2 kommentarer:

  1. Super syrran visst är hon fin min lilla tös som har fyllt 19år

    SvaraRadera
  2. Vad fint!! Det är just så här jag skulle vilja kunna få till mina LOs!

    //Sara/ Jämtlandstös

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!