Säljes

torsdag 18 mars 2010

Dags för en ny LO tycker jag : )

Dåligt ljus å en kass fotograf, men så här blev det. På mina djur såklart!
Jag blir så avis på alla som använder en massa fina mönster papper, det blir ju sååå fint. Jag har inte riktigt vågat det, så nu tänkte jag att jag skulle testa! Det blev inte så mycket mönster papper men mer än jag brukar använda. Blev inte helt nöjd med själva LO:n men...Fotot är på min hund Valle och hans bästis Elvis, som tyvärr inte finns mer. VÄRLDENS goaste Elvis.

Från den långa gröna "remsan" har jag klippt ur detaljer och satte på för att få lite 3D känsla, cracle paint runt fotot. En gamal spets och lite crisp tror jag det heter. Lager på lager.

Det brun prickiga pappret är från ett bokstavs ark där man pluttade ut bokstäverna, tyckte det va häftigt med spillet så det sparade jag och det hamnade här! Stämpel we`ll be friends forever, tyckte jag passade här.

Massa blomster! Här har jag verkligen varit modig tycker jag, rosa gula bruna blommor om vartannat, blev det bra då, njaaa...

Ja det var allt för i dag, nu ska jag leta efter nylov väv som jag har haft i 15 år och som alltid har dykt upp till och från och jag har tänkt kasta, men nu när jag verkligen kommit på en kanon i de så hittar jag det inte. Typiskt. Men titta in lite då och då det kanske kommer en liten ny skapelse med detta (om jag hittar det ) : )) vilken dag som helst.
På återseende.....

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du hittade till mig.... nyfiken som jag är kiakr jag tillbaka =). Mycket fint här inne å urgulliga är djuren dina.

    Önskar dig en trevlig lördag kväll.

    // Maja

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!