Säljes

torsdag 26 maj 2011

Ett litet skrin

har jag gjort. Hade ingen mall så jag fick hitta på alla mått och bitar som skulle vara själv. Lite trixing men jag blev nöjd. Men va kul d va sen då, jag har redan börjat på en ny. Va inne på Guldfynd och såg ett så fint litet skåp typ med lådor å grejjor. Så d håller jag på med för fullt nu.
Sen fick jag en beställning på ett student kort. Killen ska gå ut fordon.



Tänkte vara med på SS maj tävling med detta skrin. Får se hur d går.....




Allt för idag. Nu måste jag ut i solen en stund. Kram på er alla.
På återseende..........

15 kommentarer:

  1. Coooolt! Du måste ju vinna... Kanonfint kort oxå!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken ball ask! Jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. Oj vilket jobb med skrinet, jag skulle aldrig ha tålmod att hitta på själv. både skrinet och korten är jättefina. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Åååhhh wow vilka läckra alster. Lådan är ju underbar och så även kkortet. Ja använder dagligen lådan ja fick av dig :D

    SvaraRadera
  5. Underbart snyggt kort och makalöst snyggt skrin!

    Hoppas vi ses på lördag!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Den där asken var helt klart läcker...påminner om ett gammalt syskrin :)

    SvaraRadera
  7. WOW DETTA LYCKADES DU PERFEKT MED SÅ SNYGGT DITT SKRIN BLEV HELT KANON OCH SUPER LÄCKERT:) Gillar verkligen ditt val av färger, papper, dekorationer jag allt:)
    Tycker att du ska vara mycket nöjd med detta:)

    Ha en underbar fredag och helg:)

    Massor med kramar från Lilla Inger:)

    P.S skulle påminna dig om Inger´s lilla inkasso byrå ha ha ha!!!

    SvaraRadera
  8. Så super snyggt skrin,
    jätte fint student kort
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. vilket läckert skrin!! och vilken arbetsinsats!

    SvaraRadera
  10. Vad läckert skrin: Äntligen verka det som jag kan skriva kommentarer så kul...
    Trevlig Helg
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Så snyggt! Helt ofattbart att du gjort detta utan mall, WOW säger jag bara!

    SvaraRadera
  12. wow, superläckert! va du är ambitiös!!

    SvaraRadera
  13. ojojoj vilket skrin!! Du lär lätt vinna!!!!!

    SvaraRadera
  14. Wow!! vilket jobb du lagt ned! Jättefint!!

    SvaraRadera
  15. Vilket läckert skrin! Håller tummarna för dig!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!