Säljes

måndag 25 april 2011

Anorlunda för att vara jag : )

Hallå i sokskenet, jag har inte pysslat på flera dagar1 Här flyttas buskar,sås och kipps å grejjas det. Såååå härigt man vill ju inte gå in. I mårrn skulle d bli regn hörde jag så då får jag passa på att scrappa. Fick i alla fall i hop en LO i torsdags tror ja d va.
Fick låna några spellisar av en kompis och började veva av några st, fick ju en jätte snygg ram och var ju tvunfen att använda den : )
Sen är min "riktiga" kamera paj så jag har inte så många nya bilder. Men jag har ju tusentals bilder på grabben i olika vinklar : )
Så här blev den.

Det är massor med glimmer mist och metallic färg på denna LO, men..... d syns inte : (

Några små tags!


Tyckte den blev ganska häftig, rätt långt ifrån d jag brukar göra. Det va allt för idag. Hoppas ni har d bra i vår vädret!!!

På återseende...........

12 kommentarer:

  1. Mysig LO på grabben! *ler*

    SvaraRadera
  2. vilket jobb! den blev så fin

    SvaraRadera
  3. Riktigt läcket med alla små bilder!

    SvaraRadera
  4. Hej och god morgon på dig:)
    Denna LO blev jo kanon och jag gillar det röda och svärta i hop:)Så kul att kunna få användning för alla dessa fina bilder på grabben:)
    Tack snälla för din kommentar om min bröllops ask det gjorde mig glad:)
    Önskar dig en toppen dag och vecka som kommer:)
    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  5. det blev ju super bra :D Jag gillar oxå att testa sånt jag vanligvis inte brukar göra. Men jag tycker att du verkligen lyckats
    Kram banan :D

    SvaraRadera
  6. HA HA HA.. jag gillar ju ditt "tjatter" :D Jaa klart du ska göra ett kort :D

    SvaraRadera
  7. Denne var berre skikkelig herlig da og dei herlige bilda :). Rjukæn takk for fine kommentara i bloggen min, det varmer :)) klem

    SvaraRadera
  8. vilken läcker LO! Snyggt med så många bilder. =)

    SvaraRadera
  9. Ja, den är jätteläcker!!!!

    SvaraRadera
  10. Verkligen snyggt med så många bilder!!!

    Här uppe hos oss (högt, högt upp i norr) har vi än så pass blött i trädgården att den får nog vara ett tag till. Har t o m ännu snö kvar :o) Men förhoppningsvis får jag komma ut och kratta snart :o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Vilket läckert lapptäcke av foton. och vilken söt voffsing! Tycker det var en jätte läcker LO! Fina färger!

    SvaraRadera
  12. Hund-LOn är jätteläcker!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!