Säljes

måndag 21 mars 2011

Har ni sett en sån gullig unge nån gång? : )

På min underbart söta syster dotter...
Här är hon, sötnosen!!! Med papper från Pion design.

Den här blomman fick jag av pojjo i en RAK, Tack den e sååå fin.

Alla små rosor var från början vita, har piffat till dom med glimmermist vintage pink, så dom skimmrar så fint, som inte syns här!

Här har jag satt ihop 2 bookplates från TH:S tag die, prima förpaknings plast bakom och "från mitt hjärta" har jag klippt ut från Pion pappret. Mistat med vintage pink, här syns d lite bättre hur det skimmrar.

HUR SÖT FÅR MAN VARA LIXOM!!!

Har även klippt ut likadana fjärilar från ett annat Pion papper och satt på 3D kuddar på bakgrunds papper, åså några "spröt" för lite mer liv.
                                                             Fråga om du undrar nått : )
                                                                 På återseende.......................

7 kommentarer:

  1. Men du... den är ju helt fantastiskt underbar! Så himla vacker på alla sätt, vilka fina detaljer och vilken söt liten knubbis!

    SvaraRadera
  2. Jättejättefin LO, med underbara detaljer! Jag bara äääälskar bandet av pärlor, AMAZING! Och vilken gullunge!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Otroligt vacker LO, vilka makalösa detaljer! Verkligen hur vacker som helst!
    Verkligen en sötnos på bilden också!
    Trot eller ej men jag har också gjort en LO!!!
    Kan inte visa den än, men snart dyker den upp på min blogg!
    KRAM PÅ DIG!!!!!
    SUSY

    SvaraRadera
  4. Verkligen en liten goding du har!! O LOn är himla fin den oxå :D

    SvaraRadera
  5. Superfin layout med en massa fina saker att titta på! och ett såå sött foto också.

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild och LO så himla snygga detaljer och så valarbetat allt i hop är:) Mycket mycket snyggt och jag gillar det mycket:)
    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  7. Håller med övriga damer!
    Så vackert, så vackert!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!