Säljes

måndag 3 januari 2011

Mini album från Gran canaria

Har gjort ett album från när vi va till Canarie öarna i höstdags.
En vit blomma, lite mal placerad är med lite här och där, under den e bild på gubben min som inte vill vara med, ett under faktiskt att han kom med på korten till å börja me : )
Jag ska väl göra en You Tube på albumet sen också.
Så här blev det, ganska enkelt för att få plats med korten, och det är väl d som e själva grejjen : )





Ganska många tags med extra foton och journaling blev det.










Har du frågor, funderingar, tveka inte att fråga. Jag har ju "satt in" en sån blogg svar nu också : ) Som jag fick av Teres, tack goa du för den. Lämna gärna en kommentar, då hittar jag lätt till dig också.
På återseende........

5 kommentarer:

  1. Vilket helt otroligt fint minialbum!!!!!
    Du är så himla BÄST på detta!!!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  2. Otroligt fint album!
    /Miaa

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Otroligt, vilket album!! Ni verkar ha haft det kanonbra på gran canaria.

    //ulwa

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint! Du är ju albummästarinna!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!