Säljes

söndag 19 september 2010

Video nr två och pyssel träff!

Har ett nytt inlägg på You tube om nån vill se : )
http://www.youtube.com/watch?v=js0eFgNBj2A
Har fortfarande inte pratat till, men nästa gång kanske. Jag fick göra om videon flera ggr så i första så berättade jag lite men den videon ville inte ladda upp?....
Har varit på pyssel träff här i Enköping i helgen. Den va bara sååå lyckad. Träffade många nya trevliga människor, skulle dock ha tagit mig mer tid att gå runt och kika på dom andra men jag satt med näsan i bordet mest hela tiden : )
Just ja jag vann ju en LO tävling också, lägger ut den nån dag. Sen van jag och två tjejer till en tips promenad som dom fixat 10 rätt av 10!!!
På återseende.........

1 kommentar:

  1. Och nu har jag hittat hit. Så mycket fint du har här, du är verkligen jätteduktig! Tack för alla tips om distresserna.

    Tack för en jättetrevlig helg.
    Hälsningar Tette (på Enköpingspyssel)

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!