Säljes

tisdag 27 juli 2010

Hipp hipp hura!!!

För jag har 5000 besökare i dag. Och inget nytt att visa : ( Kamera strul! Jag har en ny LO men som sagt... kanske bloggar den i kväll om jag får ordning på kameran. Annars håller jag på med ett mini album igen : ) Å d tar tiiiid, mycke grejs på, såååå roligt, har ett par sidor kvar. Jag har inte sat dit några foton än för jag funderar på att ge bort d. Vi får se.
  Annars är det ny månads utmaning på Min lilla bod, titta in där och va me å tävla om ett super najs scrap paket. En jätte rolig utmaning kan jag säga : ))

Tack alla som har tittat in hos mig och särskilt tack till alla som "orkat" : ) kommentera, det är alltid lika kul. Ris som ros är välkommet.
På återseende....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad för alla kommentarer!!!