Säljes

söndag 27 juni 2010

Bedårande monster! : ))

Ja då har vi skaffat oss en ny liten kille då, visst e han väl bara för söt. Vi har inte kommit på vad han ska heta än, men jag funderar på krokodilen eller huggormen : ) I morse vid halv fem blev jag överfallen och biten i näsan av en mycket pigg liten sak!!! Hungrig kissnödig...

Vi hämtade honom i fredags eftermiddag och jag måste säga att han har varit helt enomt duktig. Han pep lite när vi rullade i väg med bilen men sen var han tyst. På kvällen hade vi lite kalas här men han brydde sig inte om det heller, han sov hela natten.

I dag har han sovit mäst hela dagen, han vaknar till i bland och kissar äter och dricker lite och tar några tuggor av husse och matte, sen sover han i gen. Hoppas han är lika trött i natt...
Han verkar vara en riktig cooling, lite blyg men inte direkt rädd för ljud och sånt. Valle lyckades skrämma slag på honom det första han gjorde men det gick snart över. Oj oj vad jag får att scrappa nu, om jag får tid : )
På återseende......

1 kommentar:

  1. Såååååå söt!!!!! Avundsjuk, trots att jag har två grabbar här hemma... men de är ju inte valpar.

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!