Säljes

söndag 30 maj 2010

Måste bara visa...






....vad jag har fyndat i dag! Har ju varit på Scrapp mässa i uppsala och handlat lite kul. Men mest papper och ett Tim Holtz Alternations alfabet : ))). MEN sen på hem vägen stannade vi på Fyris loppisen och där må ni tro att jag fyndade scrapp grejor, kolla bara

den här gudomliga ramen 10 spänn bara!


Och det bästa av allt, massa charms och annat "rassel" : ) och kolla in låset!!! 50 spänn för allt. Nu e ja lycklig. Har hela skallen full med ideer nu. Måste börja genast.
På återseende......



5 kommentarer:

  1. Vad kul med så mycket "rassel" Jag ser fram emot vad du gör för fint av det! :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Ja det är inte lätt att hålla reda på alla "scraptermer" hi hi! ;)

    RAK-Random Act of Kindness, det är för enkelt att missa denna chans. Det enda du gör är att skicka mig din adress så kanske det kommer något roligt med postis.

    Precis som det står i förklaringen ovan så ger man bort något för att vara snäll & go. Förhoppningsvis står jag med i någon annans rak bok så jag oxå får något någon gång! =)

    Kolla i min blogg under etiketten rak så får du se hur jag har gjort. En rak-bok där jag samlar alla mina adresser till mina scrapvännner & rätt vad det är får jag för mig att skicka något.

    Gör en bok du oxå, det är jätte roligt att ha alla adresser samt att kinna överraska någon.

    Ha en skön dag i vårsolen, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Hej igen vännen!

    ar du mailat din adress? Om du nu vill stå med förståss..jag har just lagt upp en lo du kan kika på. Även denna gång är det tänkvärda ord & en bom.

    Ha en skön dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  4. Ohh va mycket fina scrap-fynd!

    SvaraRadera
  5. Hmmm...jättefint...jag älskar din ram, ja rasslet också men ramen är helt gudomlig. Kram min vän!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!