Säljes

tisdag 4 maj 2010

Maj skissen på sv scrapbooking!

                                             Här är mitt tävlings bidrag, VILD & VACKER
En ganska "naken" LO mot vad jag brukar göra, men det blev ganska bra ändå tror jag. Det blåa i LO:n tycker jag får fram hennes intensiva blå blick på ett bra sätt.

Har gjort egna pebbels, heter det så?, av gamla bokmärken och stämplar. Man kan ju klippa ur en bild från en tidning eller vad som helst, åså på med 3D lack ett par vändor. Klart! Enkelt och snyggt.

En filt board kom till användning nu som jag köpte för ett bra tag sen. Använge sedan "remsan" från baksidan av den och maskade,och en annan mask också.

VILD är embossat i silver och sitter på 3D kuddar. Foto mattans hörn är också silver embossade, men fick inte till det på bild, som vanligt. VACKER är stämplad på oh plast.

Maskningen blev så här. Nu ska jag lägga in LO:n i tävlings galleriet, får se hur det går.
På återseende......

1 kommentar:

  1. Har du redan gjort skissen jag har inte ens orkat gå in och kika... men ja gjorde julkorten förra månaden men orka inte göra julkort längre men blev inte att ja la upp dom pga att ja inte har någon ork.... jätte fin LO du har gjort :d

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!