Säljes

tisdag 11 maj 2010

Data lös!!!

I mårrn ska jag lämna min dator hos en kompis som ska försöka styra åpp det här skrället, så att man kan ha mer än två sidor uppe utan att man måste starta om datorn... Det var bara ett liiitet ex på vad som e galet med min burk. Ja ja hoppas han kan fixa den annars måste jag nog skaffa en ny och det är ju inte gratis precis. Har tyvärr inget scrappigt att bjuda på just nu. Håller på med en LO som har tagit mig flera dagar. Kanske kanske att jag hinner bli klar med den innan jag ska lämna bort datorn. Annars blir det ev på fredag hoppas jag. Håll alla tummar nu för att jag ska slippa skaffa en ny, det skulle ju vara himla kul med en ny men plånkan säger ikke. Den är 3 1/2 år gamal så....
Ja ja surr surr nu ska jag fortsätta med min LO så kanske jag blir klar nån gång.

På återseende.......

1 kommentar:

Är så glad för alla kommentarer!!!