Säljes

lördag 10 april 2010

Ska man blogga det man inte blir nöjd med, ja det tycker i allafall jag!

Här är den då, som jag inte blev så nojd med men "ungen" är ju så söt så jag bara måste lägga ut den ändå. Jag har satt fast tyg på en kartog bit till botten, lite wellpapp och en bit mönster papper.
Rosa ocg röda blommor i en halv tjusig blandning : ?

Flera detaljer äs stämplade på oh plast.
En pärlranka men ståltråd såklart, den blev jag i allafall nöjd med!
Åså världens gulligaste unge. Pöss påre!!! Har börjat på en ny LO som jag hoppas ska bli bättre.

På återseende..........

2 kommentarer:

  1. den är ju jättefin! och man ska vara ärlig och blogga om både sådant man är nöjd med och inte

    SvaraRadera
  2. Självklart ska allt ut i bloggen, man har sina bra och dåliga dagar...men i det här fallet så ser jag inget fel, hur läcker som helst!

    Ha en trevlig helg!

    Hälsn Sandra

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!