Säljes

onsdag 10 mars 2010

Redan onsdag....

...vad hände med måndag och tisdag?
Jag har inget nytt att visa men jag har lite grejer på gång. Bla så ska jag göra några kort, som jag verkligen inte är bra på men men... Öva öva öva! Som sagt fler scrap grejer på gång. Annars har jag trixat med bloggen och försökt fått till nått kul, men min dator är ju lite knepig så jag måste starta om den heeeeeeela tiden så det blir lite tröttsamt. Jag tror den får se ut som den gör, i alla fall så länge som jag har den här datorn. Nu ska ja snoka runt lite efter smaskigheter i alla underbara scrapbloggar som finns, sen blir det lite scrapa SEN sova. Jag har träffat syrran och syster dottern i dag, bara ca 1 1/2 timma men hon höll i gång så ja blev helt slut. Min lilla gullunge. Hoppas vi ses snart i gen. Kram på dig!
På återseende.....

2 kommentarer:

  1. Kram syrran det var kul att träffas du förstår att jag är lite trött ibland va. Men hon är fördet mesta en riktig ängel

    SvaraRadera
  2. Heisann =) og tusen takk for kommentar. ja beuker distress ink refill.

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!