Säljes

söndag 7 mars 2010

Min goaste hund!

Ett såååå vackert kort på min gose björn...
Mycke krimskrams, det gillar jag!
Fjärilarna har jag klippt ut från ett gräsligt mönster papper och duttat med lite vit färg för dom va så mörka. "gångjärnen" har jag embossat med grönt, bradsen är embossade i guld.
VALLE är stämplat på OH plast och sedan lite akrylfärg på baksidan. Jag har embossat med clear i hörnen på foto mattan. Blomrankan är också ur klippt från ett mönster papper.
 Hela högra sidan är embossad med en spets stämpel i clear sen har jag färgat in hela sidan med grön blå och rosa. Det syns knappt med det är där : )) Fjärilen är embossad på vellum i clear och guld.

2 kommentarer:

  1. LO en din er flott- mange fine detaljer

    SvaraRadera
  2. Underbar LO. Kul att du gillade mina DT-alster:) Kram Tesa

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!