Säljes

fredag 26 februari 2010

Scrap är härligt

Hej på er alla!
Det här är då min blogg, som jag ska försöka underhålla så gott jag kan. Är ganska usel på datorer men det ska nog gå!
Min blogg kommer innehålla scrapping till största del. Är en ny hobby för mig, har hållt på i ca 7 mån, men jag är helt fast!!! Och det är jag glad för. Det ger så mycket att dels få pyssla och dels  ta hand om foton som man annars oftast har ligger i lådor eller i tråkiga album. Jag gör mest LO:s men även nått kort då och då. jag bara ÄÄÄÄÄlskar att färglägga tex hÄnglar och Magnolia stämplar. Anars så är min stil ganska vintage shabby typ.
Jag har även fått äran att vara inspiratör åt Min lilla bod som ligger i Örsundsbro, vi har inte riktigt kommit i gång än, ,en jag är mycket förväntans full...

Nä nu måste jag ge mig in i detta bloggeriet och försöka få in lite bilder och länkar och sånt som man ska ha : )
Ha det så bra så länge!
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad för alla kommentarer!!!