Säljes

lördag 27 februari 2010

Cardstock festival i västerås!

Jo där har jag varit i dag. Tänkte mig att mer än 500kr får jag bara inte göra av med för jag har handlat så mycket här nu ett tag. Å tamme tusan så blev det nästan på öret 500kr. Men vad handlade jag då! Endast 7 papper lite bokstäver å nån blomma!!! Ja ett album också för 89kr. Men det drog iväg ändå.
Är lite besviken dock på mässan, det var inte alls lika mycket folk som förra året. Det var ingen som hade några direkt erbjudanden, vad jag kunde se. Och ganska dyra grejer. Tycker att det är lite konstigt att dom inte passar på att sänka priserna lite och konkurerar lite med varandra. ja ja, jag handlade ju i alla fall : )
Nu ska jag hugga tag i några utav pappren som jag köpte i dag bl.a Graphic 45 sååååå läckra, har ett kort på min syster och hennes Felisia när hon var bebis som ska bli en Lo nu då. Jag har så mycket ideer till den så ja tror jag spricker. Bäst att börja då!!!
Hade så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad för alla kommentarer!!!