Säljes

tisdag 5 mars 2013

Mini album med papper från Prima!

Hm, d va ju ett tag sen ja blogga men här hamnar visst bilder och text lite hur som helst : )
Jag har inte brytt mig om att redigera bilderna alls, japp, LAT!!!



Ett album om våra en del av våra hundar som vi har oh har haft.





Ha ha, den här bilden va ja ju tvungen att ta me, han ville va me IRL!!!










Jag har sett att jag har haft någon tapper besökare per dag TACK. Tänkte eventuellt försöka kanske att komma i gång lite igen.....
Kram på er alla!!!
På återseende...............................

11 kommentarer:

  1. Jättefint album! Kul att se att du är tebax! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt album! Jag kanske skulle göra ett med vår vovve också.
    kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket fint album!!
    Coolt att du har så många olika storlekar på sidorna.

    SvaraRadera
  4. väldigt vackert album! o underbart söta vovvar

    SvaraRadera
  5. Vilket super härligt album du har gjort, Annelie!
    Saknat dig!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart minialbum. Späckad med underbara foton och detaljer :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket jättefint album!

    SvaraRadera
  8. å så roligt att se dig skapa. Alltid så fint och läckra papper och detaljer. Kram

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Vilket fint album annelie !
    Kram Tina

    SvaraRadera
  11. Tack gulliga Du för dina fina ord hos mig, blir rörd!!!! Stor kram

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!