Säljes

onsdag 23 februari 2011

Har färglagt lite igen

Med Distresser och Promarkers, gillar båda : ) Men det blir ganska olika resultat.
Jag fick "låna" Sweet Pea stämplar av några snälla söta tjejer (ni vet vilka ni e) TACK. Jag är helt tagen av dessa fantastiska stämplar. Problemet är att jag inte är nån fena å att göra kort. Jag har i alla fall fått till ett här. Men i vanlig ordning så syns ju inte allt glitter som jag ÖST på med.
Så här blev det....


Distress

Distress

Distress

Distress & Gellyrollers

Promarker

Vad tycks, vilken blev bäst?
I kväll ska jag på scrap träff så då ska jag fortsätta öva, öva och öva lite till. Men vad ska jag göra med alla färglagda motiv : )

På återseende.......

19 kommentarer:

  1. Så snygga stämplar.
    Alla va gör snygga
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Å!!! Men så fiiiina!!! Kortet blev ju himla läckert :)

    Jag tycker bäst om nr: 2 och den sista hihi...

    Tack för titten!

    SvaraRadera
  3. Du är jätteduktig med båda!!

    Jämtlandstös

    SvaraRadera
  4. Det blir himla snyggt på båda sätten!
    Nr 2 och 5 blev mina favoriter.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! Inte de enklaste motiven att färglägga, men du har ju lyckats otroligt bra! Jag bara äääälskar den sista med röd klänning!

    SvaraRadera
  6. Men Annelie!!!
    Det där är ju bara struntprat!!!
    Detta kort ÄGER ju!!!
    du är skitbra på detta!!!

    /Ol!ver

    SvaraRadera
  7. ja vad snackar du om...du kan ju visst göra kort. Alla var ju hur fina som helst..skicklig du är.

    SvaraRadera
  8. Så skicklig på färgläggning, inte behöver du öva och öva ;)
    Sjlv använder jag akvarellpennor men har funderat på att köpa copicpennor, och jag behöver verkligen öva hihi...
    Alla dina motiv är fina du ärglagt men jag gillar nog bilden med promakers bäst....kanonläckert :)
    Ha det gott / Kram kram

    SvaraRadera
  9. Jättefint färglagt! Om jag måste välja så gillar jag den sista bäst.

    SvaraRadera
  10. Otroligt snyggt allihopa!
    Du KAN verkligen!
    Dessa stämplar passar dig verkligen!
    Du är super duper duktig!

    KRAMAR I MASSOR
    SUSY

    SvaraRadera
  11. Vad duktig du är på att färglägga!! Skulle aldrig fixa det.
    Alla är lika fina tycker jag :)

    SvaraRadera
  12. du har verkligen en hand för färgläggning!!! Jag tycker kortet är underbart så du kan inte säga att du inte kan göra kort!!! fortsätt i den trollska stilen!!!!

    SvaraRadera
  13. Hej
    Den sista med röd,grön klänning är helt underbar.
    Var hos mamma här om dagen och färglade några stämplar, det var kul
    Tjadå. syrran

    SvaraRadera
  14. Hej hej,
    jag tycker alla blev bra men nr 3 och 6 är mina favoriter! Jag älskar också dom där stämplarna!
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  15. Kikar in för att önska en trevlig helg / Kram kram

    SvaraRadera
  16. Så duktig du är att färglägga! De två sista är mina favoriter, men alla är superfina!

    SvaraRadera
  17. Läckert! Diggar allihop.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  18. Alla är ju super fint målade! Men gillar nog den första bäst. men det är nog för att den sitter på ett så fint kort och passar så bra där! Vingarna är helt underbara!

    Kramisar

    SvaraRadera
  19. Urläckert och såå snyggt färglagt!

    SvaraRadera

Är så glad för alla kommentarer!!!